Wednesday, September 7, 2011

trololol.

senang hati. yeap, aku sangat senang hati.
senang hati sebab tak hafal apa pun lagi contract, tort dan criminal yg critical dalam law 3.
aku senang hati sebab subjek global pun aku tak selak lagi.
aku pun rasa macam senang hati je subjek ekonomi tak faham faham lagi.
erti kata lain, aku memang senang hati dengan final exam yang akan datang. bahagia rasanya.
tak pernah bahagia macam ni, sampai kadang kadang tak boleh tidur malam sebab bahagia sangat fikirkan exam, fine. tipu.

encik lovey dah masuk degree, risau, risau, risau.
mesti ramai gugurl cantik cantik kan kat sana.
uwaaaa, itss tooo scary if i have to lose him. sedih sedih.
nak diet la macam ni. ta nak gemuk gemuk lagi.
ta nak ade muffin layer lagi. 
i miss u dear.
okayy japp ehh.
betul kah cara diet aku? gasak lah.
i miss you my allif.
hope u success in your degree, do the best for us.
dont worry about me, my love was yours now and forever.
26? 27? will be waitin for you.
i love u so much, so strong., haha. :D
till then, love youuuuuu!
exam? hmm, wish me luck people! wish my dreams to pursue to BLS may come true.
till then, bye!

No comments:

Post a Comment