Friday, September 2, 2011

raya 2011

raya tahun ni nothing special sangat.
macam biasa je, yes, tetap happy balik kampung sebab orang tak berhenti henti menyerang rumah atok dan nenek aku. dem dem. sampaikan hari raya pertama kitorang tak bergerak ke mana mana pun sebab ayah aku tukang melayan tetamu selain daripada nenek, ohh ayah!
dia bercerita macam macam style. kalau orang lain yang tak kenal mesti dia cakap
'mak oii gebangnya bercerita' hahaha. ayah aku lah tu, haus takpe yang penting kena bercakap.
okay fine,aku dah tau kat mana aku waris sikap kepoh. dem dem dem.
tengok? tengok? cakap cakap cakap je. 
bila dah tak boleh nak bergerak pergi mana mana, aku dan cousin aku pun mengheret camera pak ucu kami masuk dalam ladang getah depan rumah nenek untuk photoshoot saje saje, unprofesional kata orang putih. ohh wadehell.
cousin aku ramai kecik kecik lagi, yang baju putih putih tu siblings aku. mak pilihkan baju kami. kami? sarung aje laaaaa. tapi cantekk kan? kan? angguk cepat!
ni nenek kami. ada nenek je, atok dah kembali ke rahmatullah. al fatihah.
mak dengan ayah, masa ni baru lepas makan durian, ayah makan comot. mak maintain je lawa.
yang tengah tu? kenal tak? siapa yang pernah tengok 'tolong awek aku pontianak' and 'sini ada hantu' (new actor for sure) kenal kot dia. adik ayah aku. pakcik aku. wadehell nak terang banyak banyak ni. okay faineeee, korang dah tahu, yes, saje je nak mengada ngada tumpang fofular. fooo. sumpah mengada, ye dak? kalau orang lain mahunye aku dah rasa nak cabut keypad laptop post entry over ni. har har.

okayy. malas dah nak upload pic. broadband cam siput malam ni. haihh.
selamat beraya :)





No comments:

Post a Comment