Monday, September 26, 2011

and everything stops and become valuable memories.

such a long time.
lama tak update blog ni.
hehe. before apapun, aku dah ada tumblr.
nahh link, tengok puh lisss??
dekat sini, aku letak drawing art yang aku suka.
fyi, aku sangat suka lukisan. aku suka melukis.
tapiiii, bakat yang ada pada aku tidaklah sehebat mana.
aku melukis bila hati aku tak tenang, bila aku sunyi.
sooo, take a look okayy peepps???

now, after final habis.
setelah penat aku bertarung dengan semua paper yang betul betul pergghhh.
I'd manage to done it quite well. sebab, aku tak meniru,. yeayy!
hahaha. so, on 25 september 2011, last day final.
malam tu, lawrian part 3 ada one special occasion.
bertemakan scarlet diamond blackjack, it's spectacular.
best dinner malam tu.
to join that dinner cuma RM50 sahaja yang diperlukan.
mula mula pening sangat. baju apa nak pakai? aduhh, duit duit duit.
tapi last last, aku manage to go anddd, no regrett i told you.
nahhh :
putih? flawless? itu semua kuasa make-up. but, kisah apa kann, bukan selalu boleh pakai make-up thick like lalala macam ni.
some of my beloved girlfriends yang pergi ialahhh
ummi, farah, naimah, mas, opss ada yang tertinggal, si dia ni.
si kecik or feza. mana boleh tinggal mak datin vogue ni. 
kitorang jugak sempat bergambar kenangan dengan our lecturer.
we with sir ikmal, our law lecturer, dia mengajar kami ni masa sem 1 dan sem 2, terima kasih sir untuk segala ilmu yang telah diberikan.
this is madam farah haneem :) dia pun mengajar kami subjek law, MTC087, thanks madam for all your kindness and forgive our wrongdoings, we love you madam.

hmmm, sedih, sekejap je setahun setengah dah berlalu, macam baru semalam aku berMDS, (minggu destinasi siswa), macam baru semalam aku jejak dekat bumi kuantan, kenal dengan feza dan yang lain lain.
(air mata menitis), sumpah aku rasakan perpisahan ni pahit sangat, tapi, we have to move on.
terlalu banyak kenangan especially dalam group E dan juga ketuapt-ians,
kau orang awesome, best. 
uwaaaa!! banyak sangat kenangan dekat UiTM Kuantan yang mula mula aku jejak kaki first impression aku:
'ni universiti ke? kecik macam blok kedai je'
hahaha, but then, dekat sini lahh aku habiskan masa setahun setengah sebagai pelajar asasi undang undang.

here some notes.

first, dear fariza amira bt azman (datin vogue)
kau best friend aku yang paling bestt sekali dekat UiTM kuantan tu.
i will miss you a lot.
lepas ni cari orang lain okay pukulkan lipas untuk kau beside amim adik kau, sebab aku dah jauhh. haha
lepas ni jugak, aku doakan kau akan berani tidur tanpa berselubung dalam selimut.
aku juga harap sangat kau happy dengan paeh. 
thanks untuk shawl satin hitam tu, :)
sorry if aku ada tersalah kata dgn kau.
last, i love you fariza! :D
(as a friend)
kahkah.

next, dear ketupat-ians,
korang awesome! gila besttt sangat. especially mak ketupat.
dak farah, kau comel actually, heee, selamba, kau memang besttt.
naimah, another datin dalam group ni, thanks for being good friends,
ummi, jangan gila sangat, muka ayu perangai ayu lah sekali. tau!
rina, will miss u, will miss cara kau bercerita.
shai, jangan blur sgt, jgn mudah percaya cakap orang tau.
pajeennn, sweet girl in the group, sayang kau.
feza? err, dah banyak aku membebel dekat atas.

wan akmalia,
sorry wan kalau aku ada buat salah silap.
pasti merindui kau lepas ni, haaa, kau senyum kan bila baca? haha.
kau pandai masak uh, sedap, nyam nyam nyam.
akan merindui spaghetti kauu.
i will miss you and take care okayy wan?
ehheemm, lepas ni makan bagi habis, aku tak ada nak tolong habiskan.

teha ahak,
will miss u too, take care tau teha.
nak kahwin jemput aku tauu, aku tunggu. :)
hope u happy! success selalu. :)

law e,
u guys greattt, sorry too for all my wrongdoings, ada masa jumpa lagi,
ada reunion roger lah aku. errr, okayhhh, thats all i think.
take care guys, may god bless all of you.
hope kita success!

okayyy, ni entry paling panjang. friendship never enddd, sayu hati bila aku tutup pintu bilik, serah kunci dan melangkah keluar drp pagar UiTM. till then, bye!





No comments:

Post a Comment