Saturday, May 5, 2012

long time no entry :)
banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku kebelakangan ni. test yang menimbun sangat sangat membuatkan aku kadang kadang rasa nak terjun peshuuuuuukebabommm ke bawah. (hiperbola semata mata)
on 21 april until 29 april i had my mid sem breaks which is superbly awesome! mr lovey yang ambil dekat uitm ni masa nak balik tu. dia baik :) so now i'm here again, to fulfill my duty as a student. haa! remember about kesatria? that i hate so much? satu learning session je aku suka. masa pengkalan hutan, sebab x penat sangat. hikhik. nahh :
dia? fariza amira. satu platun dengan aku. platun 5 :)

ops lupa!! hari tu aku attend this one program under our law faculty called as 'no wine and cheese party' . its quite fun, berhibur sambil menderma for which i think its good! nahh la gambar, malas nak cerita banyak banyak.
the theme is actually something related with wildlife, buttt, hehe. kitorang xikut tema pun. 'roar the law' ke apa entah theme's party ni. dapat markah KI, pergi je lah kannn. :)

tadi jalan jalan, saja saja je nak lepaskan tension asyik terperap dalam kolej mawar ni. dah macam burung dalam sangkar je aku rasa, for a month and half aku xkeluar ke mana mana. sebab? kelas aku pack :( test banyak :( here we go then :

feza (my friend) ajak aku makan benda ni. sedap!!! u guys should try it, benda ni ada macam2 fillings kat dalam dia. ada chocolate icecream and banana, ada kiwi fruit dengan other ice cream flavor which is aku xingat, ada corn filling dgn sosej. boleh pilih lah, and as for me benda ni sedap tapi bila dah banyak sangat macam muak sikit, so satu benda ni boleh makan 2 orang. kenyang!
haaa, macam ni lah rupa dia. best kan? kan? sedap!
yes, this is the exact names of this food, japanese crepes :)

yeah, we share, we were very great buddy. actually we went for some shopping together too, yelah tak kan berjalan semata mata nak rasa benda alah ni kan. hwehwe.

i think i don't even have much story to tell you guys :( so, thats it i think! much love from me :





No comments:

Post a Comment