Friday, July 1, 2011

hello peeps!

*di saat aku menulis entry kali ni.
cuaca diluar sangat panas terik (dah nak ramadhan)
aku baru lepas basuh baju menggunakan mesin.
baru lepas makan (RM 3.50 beli dekat arked)
erkk?perlu ke nak mention harga? ahaha. perlu kot.
nasib baik tak ambil gambar kan.
masa ni roommate aku tengah bertungkus lumus habiskan baca novel.
conclusion : memang waktu tepat untuk tidur. haishhh.

semalam mak text aku, macam ni ceritanya :
mak : along, adik dengan kakak dapat nomdor 2 sekolah agama.
(adik darjah dua, kakak darjah 4)
aku : baguslah, sekolah kebangsaan macam mana?
mak : tak tahu lagi, dia kat sekolah, balik nanti dia bagitahu.

di waktu malam yang dingin, handphone ku berbunyi, trett treettt.

mak : along, sekolah kebangsaan adik dapat nombor satu.
aku : wahh, bagus bagus, ayah nak bagi ape kat dia?
mak : tak tau lagi, baru pertengahan tahun lah along.
aku : okay, nanti along bagi die hadiah.

err,err, nak bagi hadiah ape kat adik? nampak macam power je kan dapat tempat pertama bagai tu.
fyi, adik aku baru darjah dua, yang kakak tu baru umur sepuluh tahun.
but i feel proud of them :)
nanti along bagi hadiah ye gemuk dan kudut. tapi tak boleh la nak mahal sangat okay?
along dah bankrupt ni, hehe.


*okay, banyak changes dekat blog ni kan?

mood asal : malas malas pergi sidai kain.
bye bloggie!



No comments:

Post a Comment