Tuesday, July 26, 2011

entry merapu.

Forum BEL 332 done already. Bolehla aku buat muka macam kat bawah ni kejap:


actually pic ni diambil masa duit aku tengah berkepuk kepuk kat dalam poket tu.
dan pic ini juga lah yang menjadi saksi, wang aku telah menyusut dengan sangat laju diwaktu itu.
betapa gembira nya aku membeli segala benda yang ada tanpa berfikir 2 kali 3 kali ataupun 4 kali.
 in the end, bila duit dah habis, just boleh buat muka sambil posing senget macam ni je lah :

haa, masa ni duit dah habis dah, senyum pun nak tak nak je dah. dah penat sangat dah.
sebenarnya picture above ni dah lama, cuma aku nak fokuskan satu perkara aje.
'duit aku dah habis'

padan muka aku kan? mak dah kata, tak payah shopping sangat, encik allif hubby tersayang pun dah pesan. 

hye mr. miow miow tambambang, hee, best tak aku panggil dia?
masa dia ni lahir je, mak aku selamba je, 'nama dia hitam'
tapi aku panggil dia ni macam macam, ikut suka aku je, kucing tu pulak macam paham je.
macam macam nama aku bagi, 'kembang, gemok, belagak, miow miow'
ohh, kenapa panggil dia belagak?
sebab dia belagak la! 
bulu dia lebat sangat si kembang ni, comel. haritu masa aku balik, dia gigit lengan aku.
manja sangatlah tu?? sehari makan 5 kali.
kau ni melantak je kembang! ehh kembang, along rindu lah kat kembang.
pagi pagi kena breakfast tau kembang, makan biskut bau ikan banyak banyak (whiskies)
(mak aku panggil benda alah tu biskut kucing, hehe)
tengahari pun kena lunch tau kembangtamtam. malam pun tauu.
kalau petang petang lapar jangan lupa cakap 'miowwww' kat kak awin mintak makan tauu.
tamkembang jangan merayau aje eh. nanti orang curik baru tau.
*macam dia paham kan aku tulis benda alah ni.
along balik raya nanti je, nanti along belikan rantai loceng untuk raya ehh.
bye kembang!


No comments:

Post a Comment