Wednesday, November 24, 2010

habis dah cuti...:(..sem dua..:)

hye..okay..cuti dah pun habis..tamat dan settle..sedih gak la sebab kena berjauuhhaaannn semula dengan family ku terchenta...nak buat macam mane..nak belajar kan..so kena lah terima je..cehh..bunyi sedih gila..haha..eeemmm...before balik hari tuh..hari jumaat malam sabtu..hang out ngan kwn2..pergi makan2 dekat singgah selalu tu,..org JOHOR tau lah..port shisha tuh..haha..tapi aku x amik shisha okay...pergi makan2 je...baik kan..hehe..xsopan girls shisha..so better not try it even once k..after that pergi lepak2 dekat danga bay..amik pic..pose sane..pose sini..walaupun hampehlaa aku xrety nak pose dpn kamera ni..malu kot.hehe..nanti tgk pic...kelaka aku begambo..hehe..ayat tak bleh blah...naik sem je..of course lah dpt new roomate and new housemates...roommate aku...best2..:)..feza,irah,wan and teha..awesome babes:)diorang ni x banyak kerenah..chill je...senang nak layan kepala:)housemates?emm..bilik lain mcm senyap2 sikit..maybe baru lagi kot..takpe2..still okay..eemm..eh..lupa nak story...aku ditempatkan dekat umah 405(2)..semua budak law dlm umah ni...best2:).

masa ni my mom dah call...tanya aku bila nak balik..huhu..yelah..mane taknya...anak dara keluar rumah smpai pukul 1 pagi..mestilah parents risau kan..huhu...syida2...degil betul..
the lady in pink ni..if follow my blogs..she's bella...yg baju stripes2 tu..her name myra..mcm nak buat iklan shampu kan si bella ni..huhu..

myra.era.syida.hope we will be frens forever:)
okay ya...banyak lagi pic..x larat nak masukkan semuanya..enough lah kan..

next..haha..mcm wat writing lak ade connectors mcm nih..haha..pasal kelas..ramai ahli baru dlm group E..aku still remain lah kat group tuh..malas nak tukar2..dah selesa dgn group tu..tp name budak2 baru x engat sgt lah..ala biarlah..haha..xsusahkan aku pon..hehe..ade lecturer nih..aku gelarkan die mr. punctual..haiyaa...cepat sgt die masuk kelas..semangat mengajar tinggi betul lah,..huhu..boleh pulak tu time die laa aku tertinggal bus...dah sah2 la lambat kene tegur baik punya..nasiblah bukan aku sorang2..ade lagi member lain..kalau x...mcm kene serbuk cili lah muke...tahan malu beb..hehe..dah laa aku pemalu..yeke?ops..poyo lak statement..hahaha,,

about yuran?entah lah..pihak U ni diam aje..maybe tak ade yuran kot..bagus..alhamdulillah..haha..tapi2..harga buku memang berasap lah telinga dengar...huhu..poonnn..poooonnn...woody woodpecker boleh tercabut paruh die beb dgr harge buku..haha..penipu gila aku nih..harga buku..emm..xpe lah i story mory je lah k...stakat ni harga buku termahal..RM130..ish2...mcm seronok aje kan..memang xde makne lah aku beli..fotostat je...hehe..bukan kedekut..jimat..alep slalu ckp mcm tuh..jangkit laa ni..

okay..hari tu..mmacam biasa..aku rajin lah mengupdate status facebook aku..xpasal2 org tuh sibuk sgt comment pastuh cari pasal ngan aku..bertikam comment kejap..haha..ayat baru selain bertikam lidah...malas sgt layan..aku block aje,,padan muka kau.sakit betul hati,,ish!nasib baik syida ni pemaaf taw..pehh..ayat membangga diri tahap x boleh dimaafkan..haha..just joking..:D

okay then..so by this..maksudnya..bermulalah journey nur shahida azira dekat semester kedua..and..my target was...4 flat...target biar tinggi..nanti xde lah jatuh terlalu banyak mcm sem yg lepas...padan muka aku..banyak sgt main2 kan..rasekan..haha..okay lah..taa~ 

No comments:

Post a Comment