Wednesday, July 13, 2011

my new blog header.

hye! cantik tak header blog aku? cantik tak? (cakap cantik cepat!!!)
classmates aku dak farah yang ajar aku buat header guna photoscape and GIMP2.
actually aku ada photoshop cs3, but tak tahu guna. then dak farah cakap dia pandai buat header.
dia ajar tadi, balik bilik terus aku semangat berusaha buat header seterdaya yang mungkin.
finally, i'd done it :)
nak tengok? scroll ke atas page blog ni.
hahaha, kan dah nampak kat atas tu.
tak perlulah aku upload header dlm entry ni lagi. (malas nak upload)
hehehehe.
background pun aku tukar sebab nak match dengan header.
dak farah, jangan jealous ye header saye ni gorgeous. hahaha.
encik allif dah tidur dah.
hati aku ni dah bengkak bengkak sangat dah rindu kat dia.
memang balik ni aku tenung muka dia sampai tembus lah.
okay. saje nak ulas sikit pasal header. 

good night bloggie :)

2 comments:

  1. jgn la ckp aku pandai, aku pn tgk tuto.

    ReplyDelete
  2. okay lah tu, kalau aku tengok tutor belum tentu lagi pandai. hahah.

    ReplyDelete