Saturday, July 23, 2011

gembira

hye ! okay, just nak share some story about what I do during this holiday.
for sure, aku always spent time dengan encik lovey.
jalan jalan sana, jalan jalan sini, ambil sijil spm yang dah berhabuk dekat teknik JB tu.
sedih tak sempat spent time dengan my dearest kawan kawan.
aku just dapat luangkan masa dengan some of my friends daripada sekolah rendah dulu.
other than that, aku mencuba buat kek batik daripada resepi yang aku dapat dekat 
myresepi.com (macam macam resepi buat kek ada)
aku nak jugak try buat kek tiramisu but then, aku tak tahu kat mana nak beli whipped cream and cream cheese dekat area pasir gudang ni. those thing pulak tak salah kalau aku cakap agak susah ye nak dapat kat pasaraya biasa. its usually easy to found those items dekat bakery shop yang jual semua appliances nak buat kek dan kuih muih, so hari ni aku plan nak ajak my lovely lovey pergi cari bahan bahan tu.

hari ni, masa lunch hour tadi, aku masakkan encik lovey favourite food dia. 
since aku bukan lah seorang yang sering membawa handphone dan kamera ke semua tempat,
so, aku tak ambil pun pic makanan yang aku masak kan tadi.
(gambar xpenting i think)
lepas tu, dia lunch dekat rumah dengan family aku.
encik lovey kata, 'sedap!'
awwww! bangga, saya bangga! (hahaha)

okay, tak sempat nak melepak dengan bella, era, fieya, myra dan lain lain.
just dapat contact melalui mukabuku dan texting each other aje.
i miss you guys!!

esok will be my last day here, lepas tu dah nak kena balik kuantan ku tersayang.
assignment, slide presentation, forum, test and so on yang menyesakkan jiwa dan raga tu dah sedia menunggu aku dekat kuantan nanti. i miss my kawan kawan ketupat too! mesti mereka banyak gosip hawtiee bebeh.
pasir gudang! till we met again. bye.

*merlin beards! (terkejut la sangat kan), assignment hampeh tak siap lagi. huh!
ohh, by the way, yang aku masakkan encik lovey tu, one dish je, dengan..aku buatkan dia air, yang lain lain my yummiest mummy tolong tolong buat, biasalah orang buat kerja lambat macam kura kura bak kata mak. 
will miss u ALLIF !

No comments:

Post a Comment