Monday, May 30, 2011

corat coret

miracle was happened.
aku dan feza dapat masuk E semula!!

so, no need to worries dah pasal tak tahu make friends lah apa lah.

*mood jiwang*

(jangan teruskan pembacaan bagi yang mudah muntah)

dear,
i'm not perfect for you.
(tukar bahasa ibunda, peningla nak jiwang guna english, disaster lah ayat nanti)
awak tahu saya macam mana sebelum ni.
sebelum relationship called as love ni terjadi.
i'm seriously not a great lover.
but with you.
saya buat segala and semua yang tak pernah saya buat.
although that thing yang saya buat tak setanding with what u had done for me.
one thing that i really want you to know.
saya pelupa.
so please always remind me if i forget something.
especially berkaitan kita.
saya selalu buat salah,.
yang mampu saya cakap sorry.
i wish u know this fact that :
awak yang ajar saya untuk reti ucapkan 'sorry'
awak dah rendahkan taraf ego dalam diri saya yang menggunung ni.
sometimes, i know. awak fed-up dengan saya.
but please know.
when i'm with you, saya ialah saya.
means : i never be someone else.
i'm sorry can't be as perfect as you wish to be.
i'm really sorry.
i love u.

glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment