Monday, April 25, 2011

such a long time.

haiyaaa. dah lama xpost apa pun story kat dalam blog nih. dah tak shining langsung dah.
pssssttt : hari ni best!
okay, setelah penatt sgt kerja. saturday and sunday pun macam ape because xcuti. finally today aku dapat cuti, dapat spent time dengan lovey. suummpahhh!! kalau dia ajak kahwin tadi aku dah angguk angguk and my mouth will quickly say yessss dear!!! i want to be your wife. he's sweet. alahai..rindu. haha. (gedik)
dia cakap nak pergi gym. so, by 6 p.m tadi dia hantar aku balik rumah.
how about my work?
senang je, kerja just kena serve customer. kalau diorang tanya jawab je.
*masalah sikit bila diorang tanya pasal make-up.
sussaahhh sikit. yelah, as an example, maybelline compact powder with bb silk and foundation, bb silk tu apa?
kakak, saya xtahu pun benda alah ape tu. saya bukan gila make-up. foundation pun saya xpakai. setakat lip balm dengan eyeliner and compact powder je. tu pun saya belasah je.
so kalau saya cakap pape tu, saya hentam je. hee~
memang lah aku perempuan. tanya yang patut2 je dah lah. harga berapa ke, ori ke x ke..
uishh. first day and second day pergi kerja, aku xpakai make up apa pun. tetiba bos tegur,
'you boleh make-up sikit tak?kasi pipi merah-merah, baru cantik maaa'
esoknya. hah. macam badut aku gi kerja. meraaahhh pipi aku. puas hati xbos????
xde pic laa. hp canggih sgt..sorry :(
gaji xdapat lagi so xdapat nak beli hp baru.,.*sigh
15 may ni last aku kerja. after that nak spent time dengan kawan2 and my lovey also family.
xnak balik kuantan. lovey ada kat sini. balik buat ape, huh!
eemm. esok kerja balik. bosan lahh. 
okay. bye bye. 

No comments:

Post a Comment