Thursday, December 30, 2010

again! thanx to zulaikha ismail because tagging me :)

~benda paling penting dalam hidup?
hmm.benda paling penting?first of all!iman!itu penting.lagi-lagi dunia penuh halangan ni kan :)next for me yg penting ialah IDEntIty caRd!X ada benda ni. nanti orang ingat kita pendatang haram pulak kan. lagi..ape ya? FaMiLy!yeap! amat penting :)KAwaN2 pun penting!duIt??lagilah teramat penting.camne nak hidup kan if xde duit?hehe. makaN PUN penting jugak. paling2 penting utk saya..allIF!
~benda terakhit dibeli dgn duit sendiri?
last thing yang syida beli dgn duit sendiri..ialah..kasUt!tapi..campur duit ayah sikit..sebab masa tu duit aku dah habis buat shopping.hehe.harga kasut tu RM 69.90, aku cuma ada RM40.00 Je..ayah tamBah Rm 29.90.huhu. but..kira duit aku jugak lah kan.sebab amount duit aku lagi banyak drp ayah!hahaha.
~tempat perkahwinan dan tema?
tempat kahwin??haha.kalau tanya syida.syida teringin gila lah nak buat dekat dalam garden. atau..dekat rome!boleh honeymoon terus lepas kahwin.ehee.but syida nak tema yang simple je sebenarnya.konsep garden.kena ada bunga rose(psst.allif suka bagi saya rose ) huhu. and then. rose tu kena warna pink. pelamin warna hijau plus putih. :D
~adakah anda sedang bercinta?
yeap!kenapa?hehe.dengan dia lah. manusia dan pastinya lelaki :)
~berapa lama anda akan menyintai pasangan anda?
FOREVER!i will love him forever.insyallah.may GOD bless us. syida yakin that, i really love him and only him.
~novel,buku or magazine yang anda baru beli?
emm..ade2..novel english..tajuknya..shopaholic:ties the knot by sophie kinsella. tp x habis2 lagi baca. sebab dlm english. adeyh!susah laa nak paham. haha. i x pro english sgt. :(
~mana lagi mesra, mama atau ayah?
eemm..lagi mesra dgn mak. lagi2 cuti kali ni, masak sama-sama. and most important, aku tiada rahsia dgn mak :)
~orang yg betul2 anda ingin jumpa dlm hidup?
allif hamisan. lame dah x jumpa. i miss him a lot.
~adakah anda membasuh baju sendiri?
iya sewaktu di hostel.dengan bantuan mesin basuh.ala..kat umah pun same. rajin kan?haha.
~dimanakah tempat yang anda betul2 nak pergi?
impian dekat hati..nak sangat pergi MesiR. xtahu lah kenapa. mungkin itu salah satu area zaman nabi kita dan keunggulan islam. aku teringin sgt nak jejak sana. juga berharap, bila aku jejak kat sana. kalau aku x dpt hidayah yg sebenarnya. hope sgt akan terbuka bila kat sana. dgn surrounding islamik nya. aku teringin!!
~jelaskan 3 benda org yang tag anda?
 ok.name dia zulaikha.dia dulu satu sekolah dgn saya.emm.dia amek jurusan sains pertanian dulu. dan dia GF kepada haziq izwan. juga bekas schoolmate saya!
~lagu yang anda suka?
muzik yang mendamaikan. macam. ayat-ayat cinta. ketika cinta bertasbih. kembali senyum. yang mcm2 tuh la! haha.
~5 blogger yang dipertanggungjawabkan menyelesaikan tag ini?
err..mereka ialah..xnak la lima..emm..Aish baNks dan megat terAwih .

OK LAH..akhirnya siap gak,,thanx tag syida ye zu!

No comments:

Post a Comment